POLITICA DE RETUR
Te rugam sa ai in vedere ca produsele marca www.garderobacapsula.ro, comandate EXCLUSIV online, nu sunt in stoc ci sunt manufacturate pe comanda, dupa specificatiile configurate de tine – culoare, marime, altele – si deci esti pe deplin responsabil de ‘imaginea’ produsului final. www.garderobacapsula.ro garanteaza insa calitatea produsului achizitionat. Toate materialele folosite în procesul de productie provin de la cei mai performanti furnizori din Europa si au fost supuse unor procese de testare inainte de vanzare.
Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.
Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”
Totusi, avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele www.garderobacapsula.ro te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.
Defecte fabricatie
Satisfactia clientilor reprezinta o prioritate pentru noi si de aceea investim toate resursele pentru a-ti oferi cea mai buna calitatez, atunci cand achizitionezi unul dintre produsele noastre. Toate produsele sunt verificate minutios, inainte de livrare, astfel incat sa corespunda standerdelor de calitate si conformitate.
Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie te rugam sa ne anunti imediat si implicit se returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor, fie pentru restituirea contravalorii produselor. Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Marime nepotrivita
In cazul in care este prima ta comanda pe www.garderobacapsula.ro si in cazul in care nu ai probat produsele noastre, produsul care nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 3 zile de la receptia produsului.
Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).
Retururile pentru marime nepotrivita nu se aplica produselor achizitionate in cadrul promotiilor / produselor primite cadou.
Retururile pentru marime nepotrivita se aplica numai clientilor care au cont personal pe www.garderobacapsula.ro
NOTA: Nu se inlocuiesc produse dintr-un model cu produse din alt model.
NOTA: Nu se accepta retururile repetate pentru marime nepotrivita.
Procedura de returnare
In cazul in care doresti sa returnezi / schimbi un produs www.garderobacapsula.ro trebuie sa ne comunici explicit aceasta intentie, in termen de 3 zile de la receptia produsului, exclusiv prin email la adresa office@garderobacapsula.ro
Orice alte metode de comunicare cum ar fi: mesajele pe retelele de socializare, mesajele prin WhatsApp sau Telegram, apelurile vocale, mesajele text NU sunt valide pentru procesul de returnare a produselor si NU reprezinta cerere de retur.
Dupa analizarea solicitarii tale, iti vom confirma detaliile solutionarii returului. Avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele Garderoba Capsulă, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.
Retur refuzat – din pacate produsele tale nu pot fi returnate
Retur acceptat – te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
– pregateste produsele pt expediere – produsele trebuie expediate in maxim 5 zile de la primirea confirmarii pe email.
-verifica daca sunt indeplinite toate conditiile de returnare de mai jos
– contacteaza firma de curierat rapid
– pastreaza confirmarea de trimitere (AWB)
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de catre cient.
Clientul va fi anuntat imediat ce returul sau a fost receptionat si verificat dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare. Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate dpdv al conformitatii cu conditiile de returnare de mai jos:
– în cazul in care produsele nu sunt returnate in termen de 5-7 zile de la confirmarea returului pe email, sunt deteriorate, returul are expeditor incert/care nu poate fi identificat, ne rezervam dreptul de a refuza returul si/sau de a trimite inapoi produsele, pe cheltuiala clientului
– în cazul in care produsele sunt returnate cu etichetele lipsa/deteriorate, ne rezervam dreptul de refuza returul şi de a trimite inapoi produsele, pe cheltuiala clientului.
– în cazul in care returul este refuzat si iti vom trimite produsele inapoi, iar pachetul este refuzat de tine ne rezervam dreptul de a retine toate sumele achitate.
– în cazul in care returul se solutioneaza cu un schimb, noul produs va fi expediat in termen de maxim 5-7 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat.
– în cazul in care returul se solutioneaza cu restituirea contravalorii produsului, aceasta se va efectua in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat.
Conditii de returnare
Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, nespalate, fara urme de uzura fizica sau deteriorare.
Produsele trebuie sa fie returnate cu ambalajul original şi etichetele ataşate şi nedeteriorate.
Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre client orice produs care nu indeplineste intocmai si cumulativ toate conditiile de returnare de mai sus.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral, in avans, de catre client.
Returnarea contravalorii produselor
In urma cererii de retur acceptate, pentru returnarea contravalorii produselor va fi nevoie sa ne pui la dispozitie, la adresa de email office@garderobacapsula.ro, următoarele informații:
– numarul de comanda
– numele tau complet
– contul bancar în care se va vira contravaloarea produselor
Aceasta se va efectua in termen de maxim 15 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat, respectiv maxim 15 zile lucratoare din momentul primirii informatiilor de retur a contravalorii produselor din partea clientului.
In lipsa unei solicitari conform termenilor si conditiilor mai sus mentionate, Garderoba Capsula isi rezerva dreptul de a refuza cererea dumneavoastra.