METODE DE PLATĂ
Plata produselor şi serviciilor se va efectua exclusiv cu cardul, integral, la plasarea comenzii.
Pentru comenzile online, se realizează plata cu cardul, securizată prin intermediul platformei autorizate Libra Pay.
Litigii
Orice litigiu aparut in legatura cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabila.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane. Fiind de acord cu aceste Termene si Conditii, clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri.
www.garderobacapsula.ro nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin nici un mijloc de comunicare (e-mail / telefonic / SMS / etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre un tert a datelor sale confidentiale.
Compania noastra declina orice responsabilitate, in situatia in care un client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele noastre.
Clientul va informa compania noastra asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
Cum plasezi o comanda pe www.garderobacapsula.ro
Plasarea unei comenzi se realizează adăugând produsele dorite în COŞ (coşul de cumpărături), după ce s-a selectat în prealabil culoarea şi mărimea produselor.
Pentru plasarea propriu-zisă a comenzii se vor introduce datele solicitate (pentru livrare şi facturare) şi se va achita integral contravaloarea produselor.
Se va considera comandă fermă, se va procesa şi se va iniţia producţia produselor comandate doar pentru acele comenzi finalizate cu plata integrală.
O solicitare se consideră comandă finalizată în momentul în care clientul primeşte e-mail-ul de confirmare a primirii comenzii, din partea www.GarderobaCapsulă.ro
Anularea unei comenzi nu este posibilă după termenul de maxim 24 de ore de la finalizarea acesteia, din momentul primirii e-mail-ului de confirmare din partea www.GarderobaCapsulă.ro
Livrarea produselor
www.garderobacapsula.ro livreaza la nivel local cu flota proprie si la nivel national cu ajutorul firmelor de curierat.
Livrare internationala este supusa unor termeni si conditii speciale ce vor fi stabilite cu unul din operatorii nostri.
Comenzile plasate pe www.garderobacapsula.ro vor fi procesate, expediate si livrate in timpul programului (Luni – Vineri 09:00-20:00).
www.garderobacapsula.ro ofera spre vanzare si produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar, produse care sunt manufacturate individual pentru fiecare client si deci nu sunt pe stoc. Astfel, durata aproximativa de livrare este de 5 – 7 zile lucratoare de la momentul confirmarii comenzii. In cazuri exceptionale durata se poate prelungi pana la maxim 10 zile, clientii afectati fiind anuntati in prealabil. Produsele comandate se livreaza in toata tara prin firma de curierat specializata.
In cazul livrarii prin firma de curierat, comanda va este adusa la adresa indicata de dumneavoastra, in intervalul orar stabilit de comun acord cu curierul. Produsele se afla in ambalajul original si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea facturii fiscale. Fara exceptie, acest document se afla in interiorul coletului.
Preturile afisate pe website nu includ taxele de livrare prin curier. Modificarea destinatiei influenteaza pretul si taxele de livrare aferente.
Coletele se predau pe baza de semnatura, de catre reprezentantul firmei de curierat. Te rugam sa refuzi coletul daca acesta este deteriorat.
Te rugam ca la primirea coletului, sa verifici produsele si, in cazul in care exista neconcordante fata de comanda initiala si/sau produsele prezinta defecte de fabricatie, sa ne aduci imediat la cunostinta.
Conditii speciale
In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.